Torsdagen 11 Oktober.

Godmorgon, sitter och äter frukost, lite ost  och kex. Louise zappar runt på tvn men har nog lyckats hitta en musik kanal som vi stannar på!
 
 
Igår gick vi till Papa's efter att vi kom hem från Luxor, de hade reps night vilket betyder 2 för 1 och då är vi klart där (; Det finns en sån släng gunga här, ni vet när man sitter i en bur som skjuts upp i luften. Velat åka den sen jag såg den förra veckan, så jag och Joakim åkte den. Woop woop!
 
Sen blev den en hel del dansande och det var av någon konstig anledning väldigt roligt! Hade en bra danspartner helt enkelt (;
 
Vaknade as tidigt idag, trodde klockan var typ 11-12 då så la mig i sängen och sov vidare. Drömt konstiga drömmar, jag var tillbaka på Gillebagaren och skulle jobba för jag var hemma. Sket i allting och trodde jag var bättre än alla för jag jobbat utomlands haha. Nej det var sjukt. 
 
Idag är man ledig och inatt åker vi med bussen mot Kairo för att ha två intensiva dagar där.
__
Godmorning! Eating breakfast now, cheese and crackers. Louise found a music channel so we have something to watch.
 
We went to papa's yesterday after coming home from Luxor, it was reps night which means 2 for 1. Even got up and danced alot. 
 
Today I have the day off work and tonight we're taking the bus to go to Cairo. Going to be 2 more days with lots and lots of information. Gonna read my manuals today.
 
- Me and my roomie on banana island!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0