Torsdagen 25 Oktober.

Jaha det blev lite för dricka hos oss igårkväll, drack lite drinkar och snackade massa skit. Det var mycket trevligt sen gick vi till pappas och drack. Lillördag och repsnight betyder 2-för-1 och det gällde visst 1-meters-ölen också.
 
 
Så det blev till att bara hälla i sig då vi var fyra personer ute igår, och en av oss drack inte öl. Fast sen var vi lite snälla och bordet bredvid fick några. Men ja, det är ju inte alls mycket pengar på en sån här rad. 150 pund.
 
Så det blev papas igår och idag har jag gjort ännu mindre än igår. Visserligen har jag hunnit att diska upp allting från igår, hitta kylen öppen vilket gjorde mig rädd vad är nu förstört och vad går fortfarande att äta, hur länge har dörren stått öppen osv. Sopat lite på golvet och sen har jag väl bara drömt konstiga drömmar. Drömde om T-rex och jag vann kampen mot hen faktiskt. Sen vaknade jag och klockan var alldeles för mycket.
 
Ska kolla lite serier, skriva luxor manual och sen inatt (imorgonbitti) tar bussen mig till Luxor!!
__
Pree-party in our apartment yesterday and that was kind of fun! Drinking and talking, and also some "I've never.." And then we went to papas, it was reps night so it's 2-for-1 and that rule was for the 1-meter-beer also so we had 22 beers to drink, for people and one was not drinking beer at all. Yeay!
 
Today I havn't done much, and now Im gonna watch some tv-show and write my Luxor manual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0