Utan räls så spårar det ur!

Min dag i El Gouna var lång och jag kom tillbaka till kontoret runt 9 vilket var senare än jag trodde. Anledning, åkte lokalbussen som stannade hela tiden. När vi hoppade ur den så åkte vi jalla jalla buss som stannade desto oftare. Maaaj gaad! Fast det var en upplevelse jag skulle prova.
 
Var på kontoret , gjorde lite kontorsarbete och sen gick vi till den gyllene bågen för lite mat. Det började spåra redan innan vi ätit färdigt sen gick det bara mer och mer utför. Har faktiskt filmbevis också. Tillslut dare'ade vi Mona så det blev en masken tävling mellan Mona och Louise, Louise vann! Sen stod det folk på hela gatan och tittade på haha. Fett kul!
 
Hem tog en dusch, min egen så jag är ingen tjuv. Ska göra mig klar snabbt sen är det papas för lite reps night men några ur teamet. Sen är det kontor imorgon då det enbart behövdes en kairobuss inatt/imorgon. Vilket glädjer mig lite eftersom El Gouna-dagarna är så långa och dit ska jag på fredag igen. 
__
It's been a long day in El Gouna, were back at the office around 21.00 and that was later then I thought. Did some work and then we went to Mc Donalds for some food. We're crazy and it ended with Mona and Louise on the ground doing the worm, you know it? Otherwise just wait until the movie comes up (;
 
Now I have to get ready, its reps night at papas tonight so a quick visit there ofc. And tomorrow I have officeday because we didnt need 2 busses to Cairo. That made me happy in one way cause that gives me a little more sleep this week. Cause the day in El Gouna is long and I am going there in friday to.
 
Well have a good one!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0