Dag 3.

Så lillebror körde och han körde galet som vanligt, jag sitter och skriker på min sida av bilen och han bara fortsätter och skrattar. Så jag dog nästan flera gånger idag. 
 
Först inom NetonNet lager shop i Helsingborg och jag fick köpt mig en undervattenskamera. Dessutom blev det en som på internet visats att den bara såldes på internet, men till min glädje fanns den där så det blev mitt köp.
 
 
Sen åkte vi inom Biltema för bruschan behövde det sen blev det Väla och det var det stopp som tog längst tid. Jag fick lite nya underkläder och en tröja på H&M, Lillebror köpte en helt ny outfit på Jack & Jones som vanligt. På vägen till Familia stoppade vi på IKEA och köpte IKEA-korv, mums!.
 
 
 
På Familia fick jag köpt mig ett par nya flygplatsskor med väldigt låg klack så jag orkar ha dom på mig hela dagen när jag ska vara på flygplatsen. Sen blev det ett par undies till på H&M sen gick vi tillbaka till bilen. Ett stop i Klippan för lillebror skulle in i en ny bilaffär sen blev det hem och hämta en avi så lillebror kunde hämta ut sin nya iphone 5, tyvärr kan jag inte ta över hans iphone för hans nr ska gå över på abonnemanget och det görs nästa vecka o då är jag inte här längre. Jaja. Jag gick av på apoteket och hämtade ut mina p-piller och sen var vi färdiga för dagen.
 
Pappa har stått och lagat mat hela dagen, idag får jag kalops till middag. En måltid jag önskade i somras när jag var på semester men bättre sent än aldrig. Eller den som väntar på något gott blir serverad kalops! GOTT!!
 
Ikväll ska alla på olika håll så sista kvällen blir väl helt ensam, dags att packa på riktigt för imorgon vid 12 lämnar jag huset. Tiden har gått alldeles för fort. Om 24h är jag uppe i luften igen, på väg mot Egypten. Lite ledsamt att lämna familjen men kul med nya äventyr, jag har ju aldrig varit i Egypten och nu är jag redo för vatten aktiviteter med min nya kamera (;
 
__
I've been away shopping with my brother all day, so I've laught alot today because my brother is kind of wierd and funny. Now its dinner time so peace out (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0