Fredagen 21 September

Jaha, det blev en väldigt rolig kväll igår. Började med att förfesta lite med mig själv, fixade håret och sminket samtidigt som jag drack och lyssnade på musik. Och självklart lite flummande i bara underkläder, sånt som jag älskar hehe.

 

Gick sen till Bobs tillsammans med Johanna, träffade Bob utanför och hälsade på honom sen gick vi in. När alla reps började trilla in så startade karaoken. Tror nog att Rolling in the deep får bli min nya låt eftersom Mandy berömde mig förra gången jag sjöng den och jag fick bra kommentarer igår också (; Jag älskar ju att sjunga, jag säger inte att jag är bäst men jag verkligen älskar det, så när jag väl börjat kan jag knappt slita mig därifrån. Därför blev jag lite besviken över att karaoken slutade redan halv 3.

 

 

Hade min lilla fan hörna från kinarestaurangen, killarna som sagt dem sett mig där förr. Så dem var där och tjoade igår. Haha det var lite kul. Skulle gå hem med dem andra när dem gick men skulle bara gå in och säga hejdå till Ving och när jag gick ut igen var alla borta så jag gick in och fortsatte dricka istället.

 

Jag, Emma, Angelo och Sevi drog vidare till någon grekisk bar som bara spelade grekisk musik efter bobs. Så jag satt på en stol och drack en smirnoff ice och knappade takten medan dem andra dansade ”zorba”.

 

Det blev ingen happy ending så jag har inte fått någon sommar romans med någon grek här vilket jag tycker är lite synd. Det var bilden jag haft av sommaren här innan jag åkte ner. Jaja, åker kanske till Grekland fler gånger (;

 

Gick längst Papadiamanti när jag skulle gå hem och den låg helt öde där vid 6 tiden på morgonen. Gick snabbt inom ett pizza place och tog en bit pizza med mig hem som jag åt till början av Zoo Keeper sen somnade jag väldigt gott.

 

Idag har jag för följts av rökdoft. Det påminner mig väldigt mycket om dagen efter från när jag var yngre. När man varit ute och kom hem luktade alla kläder och håret så mycket cigarett rök och det var väldigt länge sedan de hände mig men nu måste jag verkligen duscha.

 

Har kollat på Cyberbully och fått mycket tårar i ögonen. Alltså egentligen kanske jag inte hade tyckt det var en bra film men jag tyckte om den för budskapets skull. Dessutom om man varit i närheten av den här händelsen så tänker man kanske lite annorlunda. Det blir verklighet när det drabbar någon i ens närhet. När dem känner att det blir för mycket och inte orkar kämpa längre. Men precis som i filmen så var verkligheten också med ett lyckligt slut!

 

Imorgon är det lördag och då åker två till hem, sen är det som sagt min tur på tisdag. Det är med blandade känslor som vi närmar oss tisdag. På ett sätt kommer jag sakna detta stället och allt jag varit med om i sommar, samtidigt som jag vill hem och krama familjen för jag vet att det inte blir ett långvarigt besök innan jag åker vidare. Så det är bara ta dagarna som dom kommer och det med ett leende!(:

 

__

Yesterday night was great. Bob's bar had a reps party because the season has come to an end and alot of the reps are going home now (or soon anyway). It was great. They had karaoke and I think 'rolling in the deep' is my new karaoke song because people seem to think I do it good and then I like it even more. I love to sing!

 

Me, Emma, Sevi and Angelos went to some greek bar and they were dancing zorba and I did clap my hands. When the night ended I went to get some pizza slice because I can always eat after a party. Started a movie when I came home and fell asleep.

 

Today I dont feel like doing anything so movies all day long.

 

And tuesday is coming closer and with mixed feelings. On one hand I will miss this place and all the people I like but at the other hand I dont get many days at home so I do want to go home. Hug my family alot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0