Godmorgon!

Torsdagen är här på riktigt nu, vilket betyder att det är fredag imorgon och lördagen kommer fort. Känner stress över det lite, men samtidigt är jag hemma för att växla om så jag försöker ta det lugnt. Idag kanske det blir lite shopping med mamma och syster, får se vad deras svar blir. Hade varit väldigt lättad om jag hade fått tag i resväska redan idag så jag vet att jag har en. 
 
Fast nu tänkte jag slänga huvudet på kudden en timme till.
 
__
The days goes by fast, soon saturday is here and I'll be leaving my family again. And that's hard. Today I'll try to go shopping with my mum and my sister. But first I'll hit the pillow with my head again, 1 hour then I can start the day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0