Hello from Vienna.

Har nu gjort min mellan landning och sitter på flygplatsen i Wien och väntar på att jag ska få gå ombord på flygplanet. Vet att jag har fönsterplats och det längtar jag efter. Har kudden med och tänkte sova. Fast får väl ingen filt på detta planet så då fryser jag väl istället, alltid något att gnälla på (; höhö.
 
Men jag känner att magen börjar kurra, allt tänkande på att jag skulle se ett mc Donalds här men gjorde inte det. Får spara mig till tacosen som blir serverad när jag kommer hem, woop woop!
 
Och det blev tårfyllda ögon när jag sa hejdå till Maria och Johanna, ni är så söta och jag kommer sakna er!
 
__
I'm in Vienna airport now and waiting to board the plane to Copenhagen. Soon I'll be home with my family again and I'm looking forward to give them all alot of hugs. And also I'm sad because I couldnt find mc donalds here so I have to wait until I come home before I get any food. There's taco on the menu!! (;
 
And it was kind of sad to say goodbye to Maria and Johanna at the airport today. Thought it was only with my family it was hard but tears filled my eyes before I got through the last security.. Gonna miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0