Kvällen so far.

Så efter att ha suttit på kontoret (och faktiskt även skrivit ut min flygbiljettsbokning) så gick jag hem till lägenheterna. Johanna höll på med maten, jag packade ur min väska. Bar upp stolar och bord till vårat tak för att vi skulle sitta där.
 
Marika och hennes kompis kom, Johanna blev klar med maten och Dennis fick creden för att han kokat ris. Maten var riktigt god och den åts med ett glas vin till. Marika hade köpt efterrätt så vi fick varsin magnum glass. Fast själv stack hon och hennes vän på bio innan så vi åt glass själva. Blev även typ hundra frågor till Johanna.
 
Avslutade middagen och skickade iväg ett sms till Maria, blev ut frågad på en drink och eftersom att jag har dagen ledig imorgon så fanns det ingen anledning att säga nej. Sova kan jag göra imorgon. Då passar man på att vara social medan man kan. Och snart åker jag, tiden går ju så fort här så slutet är otroligt nära. Och det känns ju närmare när man har ett riktigt hemresedatum och inte bara ett datum som är preliminärt. Och Maria har ju också hunnit växa sig på mig under sommaren så självklart är hon en av dem jag kommer sakna mest.
 
Nu ska jag inte vara blödig! (;
 
 
- En kväll på rock n' roll tidigare i säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0