Måndagen 24 September.

Jag fick inte någon sushi igår så jag får väl ta och gå dit nu på lunchen istället (; Istället packade vi ihop oss och gick till Dionyssos och åt en liten middag jag och Johanna. Som vanligt beställer vi ALLTID för mycket mat. Här har vi mat för två personer, yeah right.
 
En sallad, potatisgratäng och mixed starters för 2. Det blev ganska mycket mat över när vi var mätta och belåtna, såklart! hehe.
 
Efter middagen gick vi in i en av väskaffärerna på vägen hem. Ska nog köpa en ny plånbok och en liten väska innan jag åker. Vilket får bli typ idag då eftersom jag åker imorgon (;
 
Tog en dusch sen satte jag ACn på 31 grader och startade en film att somna till. Varit på hotellen under förmiddagen och träffat lite gäster. Nu sitter jag på kontoret och har lite arbete kvar att göra, måste ju avsluta allt innan man kan lämna. Sen blir det väl hämta sushi för magen är hungrig.. 
 
Sen ska jag packa och ikväll är det avskedsmiddag på Lo&La,
 
__
Didnt get any sushi yesterday so is thinking about having it for lunch today. Anyway, me and Johanna went to Dionyssos instead and like always its alot of food and we didnt eat all of it haha.
 
And I do want to shop until I drop today before I go home. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0