Tisdagen 11 September.

I söndags gick jag och Johanna på bio och såg Batman filmen, den var bra tyckte jag. Sen gick vi till Bobs för en efter drink. Jag var egentligen för trött för det, de hade live musik men vi fick veta att det blev karaoke efterråt så jag stannade kvar lite längre och lite längre i hopp om karaoke. Halv 3 slutade väl live musiken och vi kunde sjunga. Sjöng med Lauren ett antal gånger och själv några gånger sen var klockan 5 och vi fick inte sjunga mer för grannarna skulle klaga. Avslutade med en pizza slice med Lauren sen kramade jag kudden.
 
Så igår var en väldigt lugn dag, städade och diskade lite sen kollade jag mest på film och låg och läste. På kvällen gick teamet till Lyhnari och åt middag sen avslutade vi kvällen och jag gick hem. Halv såg lite på en film sen deckade jag.
 
Idag var jag nära på att gå till stranden men behövde gå till kontoret så gjorde det först. Sen blir det kanske sola efterråt. Imorgon väntar iallafall sea and sun utflykt sen är det servicetelefonen en sista gång innan jag lämnar Skiathos. Serri, det har gått fort! Ni var inte speciellt aktiva i era gissningar, ger er en chans till att gissa här för att sen få veta vart jag faktiskt ska till vintern.
 
- Njuter av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0