Tisdagen 18 September.

Igårkväll när jag låg i sängen och läste lite i en skvallerblaska jag hittade på ett av hotellen samt åt lite Ben & Jerry glass knackade Cecilia på. Hon ville till kinarestaurangen och äta sushi. Jag som inte klarar av konsistensen av olagat kött tänkte att det aldrig skulle gå men ville med i allafall jag kunde ju alltid ta något annat. Sushin vi blev bjudna på var med lax och räkor, dessutom var det tillagat så jag tyckte de va riktigt gott även om jag hade svårt att äta med pinnarna haha. Mysig kväll med Cecilia och Cille.
 
Nej det regnar minsann idag också. Det var lugnt imorse så jag tog såklart moppen eftersom jag bara hade hotell i närheten av byn att besöka idag. När jag var på väg till tredje hotellet verkligen vräkte det ner, jag med min regnponcho och två tröjor. Kallt ändå. Nu har det slutat och förhoppningsvis klarnar det upp och blir sol. Håller tummarna!
 
Idag ska vi tjejer åka och bo i en Villa tillsammans. Laga mat och spela spel och sova där. Tycker det ska bli väldigt kul. Får ju göra veckan fullsmockad för sen blir det hejdån på lördag.
 
Jag har en vecka kvar sen är det min tur att åka hem. Då har jag önskat tacos och hoppas på det bästa men är i CPH vid sju på kvällen så maten blir sen men va gör det. Familjemys väntas! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0