Två nya hejdån.

Nu är den sista flygplatsdagen gjord för min del här på Skiathos. Även sagt hejdå till C & C som åker hem nu innan det bär vidare för deras del. Ikväll är vår city walk en timme tidigare så det är snart hem och äta sen göra sig redo. På tisdag är det min tur att åka hem så på måndag har vi avskedsmiddag nummer 3, den delad med Vingarna som också åker på tisdag. Mjau!

 

__

Cecilia and Cecilia went home today, the end is coming closer. It was my last airport day here in Skiathos. And to night I have my last city walk. It feels a little wierd. Everything comes to an end.

Going away dinner on monday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0