1-0 till Kreativiteten.

Jag har inte vågat blanda min sista dippmix för gör jag det så kan jag inte äta mer dipp här i Egypten. Men jag googlade för att se om man inte kan göra dipp själv, och självklart kan man ju det bara man använder fantasin och kryddor man har hemma. Så idag efter mitt IM drog jag inom Abu Ashara och köpte bla gräddfil och när jag kom hem började jag mixtra med kryddorna i köket och wala så hade jag en god hemmagjord dipp. Blev faktiskt positivt överraskad och anser att den är riktigt god!
 
Så nu ska jag mysa ner mig lite med criminal minds, chips med dipp och cola! Ska försöka somna innan klockan slår tolv. Imorgon är det Sahl Hasheesh typ hela dagen sen på kvällen ska jag hålla IM sen är jag fri igen på fredag vilket förhoppningsvis betyder stranden och sola (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0