12 timmar senare var man hemma igen.

08:50 cirkus tog vi taxi från Hadaba ner till kontoret tillsammans med killarna. Vi hade veckomöte klockan 9 och sen har vi ju haft flygplats hela dagen. Kom hem en liten runda och åt lite mat innan IM. Jag måste rosa Stefan för sitt IM. Jag har varit här i sju månader och jag blev inspirerad av honom och jag var nog den som satt och skrattade mest åt hans dåliga skämt osv. Jag tyckte de va jätte kul att sitta där, kan nog följa med han på fler IM faktiskt :D
 
Sen blev det lite kontor för att skriva in lite biljetter osv. Sen tog vi taxi hem. Jag har service i El Gouna imorgon vilket betyder larmet är ställt på 08:00 och taxin bör tas senaste en kvart efter det. Så jag hade ingen lust att hänga med dem andra till papas och stannar hemma istället. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0