Fjärilarna lever igen.

Så bara pirrar det liksom till i hela kroppen. Sen dog ju internet och man va tvungen att springa iväg till mobinil för att köpa påfyllning. Jag som trodde jag hade köpt 7gb sist men de gjorde jag ju inte för jag trodde 3gb skulle räcka min resterande tid. Och det hade de ju gjort om jag inte trott jag köpt 7 o börjat tanka serier för att få gb att försvinna .. Jaja. 
 
Då fick jag en chans att säga hejdå till dem också. Killen som satt och fyllde på mitt internet sa att han kom ihåg när jag kom in första gången. Ja de va ju verkligen inte igår. Alltså jag har varit här i freaking sju månader. Det är ganska lång tid ändå. 
 
Men nu ska jag och min förkylning krypa under filten, titta på Greys och sen sova några timmar innan morgon dagen har kommit i fatt oss. Jag som trodde jag skulle va flitig ikväll. Nåväl, godkväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0