I am not addicted to sushi..

Låg i min säng och läste lite när Mona ringde mig och frågade om vi inte skulle ta och gå till massagedamerna och se om de hade någon tid till oss. Så det gjorde vi. Mötte Mona och vi gick tillsammans, dessvärre hade dem ingen tid till oss så vi började gå hemåt för att bara hygga oss i lägenheten.
 
När vi gått en bit frågar jag om hon hade ätit. Nej det hade hon inte. Inte jag heller. Det enda hon var sugen på var sushi och jag sa att det var jag också. Som jag sagt tidigare så är jag aldrig sugen på mat här, förutom när det kommer till sushi. Så vi bestämde oss för att ta till famous men att vi inte skulle säga till någon. Kanske för att de va tredje besöket bara på denna vecka haha.
 
När vi beställt mat så ringer Louise och hon ville också komma och joina oss så vi åt lite sushi. Drog inom mobinil, köpte sen lite dricka i kiosken nedanför och nu ska jag alldeles strax gå i säng för jag är helt slut. Jag har haft ännu en bra fri dag! (:
 
- I rather sleep with you, but I only got my pillow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0