Lördagen 13 April.

Då har jag varit hela dagen i Sahl Hasheesh och varit på hotellservice, sitter just nu på mitt näst sista hotell för dagen. När jag är färdig här ska jag till kontoret och göra välkomstmaterial till alla fem flyg som kommer på måndag. Kanske jag och Mona bokar in oss på massage ikväll sen är det papas på kvällen då det är ännu ett hejdå ikväll.
 
Imorgon ska jag ÄNTLIGEN till Mahmya och det är inte med bara ett gäng gäster, nej jag kommer ha över 40 personer med mig och det känns ju ganska super nice faktiskt! Tidig morgon men Mahmya är väldigt nice så det gör ingenting! (: Det är väl en ganska perfekt arbetsdag eller?
 
 
- Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0