Måndagen 8 April.

Godmorgon alla glada, ni andra får vara utan som vanligt! (:
 
Jag brände mina ballar igår när jag var och solade, det märktes när jag kom hem. Nu svider det fortfarande men förhoppningsvis går det över undet dagen. Förutom det så har jag fortfarande ont i min dumma axel, haft det i tre månader ungefär nu så när jag kommer hem får jag väl gå till doktorn och se varför jag har ont. Ibland kan jag inte lyfta armen pga de gör så ont. Något fel måste de väl vara. Eller så går väl de också över med tiden..
 
Nu ska jag göra mig redo för en lång måndag. Vi börjar med veckomöte sen är det en stor flygplatsdag. Har fem flyg som landar idag, så det blir nog ganska kul på flygplatsen. Sen är det IM som väntar ikväll och imorgon är jag fri igen. Får se om brännan lagt sig så jag kan sola lite till (:
 
Ni får ha en underbar dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0