Söndagen 28 April.

Det blev en riktigt bra kväll igår, och natt. Vi sjöng karaoke tillsammans, vi rökte lite shisha, vi drack öl och vi drack flaming cocktail. Sen gick vi över till beach cluben och dansade och drack lite mer drinkar. Hade super kul! Sen tog jag Stefan och Nico in på donken för att hämta lite mat. Somnade inte med påsen bredvid mig den här gången haha. 
 
Vaknade vid klockan nio typ och var ganska pigg. Har städat lite i lägenheten. Börjat tömma ut mat jag vet jag inte kommer äta upp under min resterande tid i Egypten. Jag har tvättat lite så jag känner mig ändå flitig trots en lång dag igår med pyramider på arbetspasset och sedan en kväll full med alkohol och roliga människor! 
 
Tack och lov känner jag mig inte så bakis idag och det är super nice! Och snart kommer väl Nico och Mona höra av sig så ska vi dra till stranden en liten sväng. Få lite mer färg på kroppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0