The servicephone is now mine.

Nicolas har kommit och lämnat över telefonen till mig så nu får vi se hur rolig natten blir. Man vet aldrig vad som kan ske när man har telefonen i handen. Jag stod i köket och höll på att skriva ner min to do lista inför imorgon så hör jag något ljud jag bara va är det? De är ju inte min telefon iallafall för jag har en visselsignal. Oj servicetelefonen ringer, bäst och svara haha..
 
Så en lugn kväll står framför mig. Imorgon ska jag ha träff på ett av våra hotell sen ska jag tillbaka till kontoret innan vi ska iväg och ha teamdag tillsammans. Ska till Jungle Park, en vattenpark och det ska bli så kul. Vi var ju där i januari och tittade in det men det var alldeles för kallt för att bada så Nicolas va lite ledsen för ingen ville ju bada med honom haha. Men imorgon kommer vi alla vara som små barn, kasta oss i alla rutschbanor som finns där. Awesome.
 
Sen på lördag ska jag köra en nykterutgång för vi säger återigen hejdå till någon, men eftersom jag har servicetelefonen får jag inte dricka alkohol men jag kan ju sjunga lite karaoke ändå och röka lite shisha istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0