Torsdagen 4 april.

Jag har verkligen ingen koll på dagar eller datum längre. Ibland tror jag det är helg mitt i veckan och ibland tror jag det är mitt i veckan när det är helg. Men lever man inte efter att lediga dagar tillhör helgen så blir det väl så att det egentligen inte spelar någon roll vilken dag det är. 
 
Vaknade iallafall inte som världens piggaste människa imorse men det gick fint ändå. Gick till Bella Vista där jag höll IM för ett gäng personer sen fick jag skriva för kung och fosterland, vilket va ganska nice ändå!
 
Tog till kontoret och skrev in alla bokningar jag fått sen tog jag departure bussen till flygplatsen. Köpte något att äta, läste några sidor i min bok och sen kom arrival och vi skickade iväg bussar, jag åkte runt med min buss och det tog hur långt tid som helst kändes det som. Men tillslut så kom vi till sista stoppet där jag tog av med gästerna och var med dem till alla hade checkat in. Sen tog jag hem för klockan hade blivit mer än jag räknat med, håller nu på med lite mat innan jag ska på IM igen. Efter det ska jag tillbaka till kontoret och göra min avräkning sen kan jag gå hem för dagen!
 
Jag är freaking glad att jag känner mig på topp hela tiden. Det måste vara för jag vet att jag snart ska hem (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0