Lördagsmys & zombies.

Jag har nog varit i psykiskobalans idag, tårarna har runnit ner för kinderna utan att jag kunde sluta. Vet inte ens varför. Så det är tur man har en så extremt underbar och bra pojkvän som inte tycker man är helt rubbad för det. Nu mår jag iallafall normalt igen och skönt är det. 
 
Blev lite mys på soffan med chips, morötter och dipp. Spelade en omgång zombies sen kollade vi på American pie Band camp som gick på TV och efter det spelade vi en omgång zombies till. Nu ska Joakim sitta vid datorn och nörda sig med live-spel typ hela natten så jag får väl ta Mr Grey inatt då. - Jag har fortfarande inte efter 192sidor känt något speciellt när jag läst boken, så jag tror inte jag kommer reagera lika starkt som alla andra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0