Söndagen 18 Augusti.

Kvällen igår var super bra! 
 
Började med att jag tog på mig klackar och klänning för att gå på date i stan med Joakim. Gick på fin restaurang och åt god mat och de va super mysigt! Finner inga ord för att beskriva honom men gu va glad jag är att vi funnit varandra, kunde inte träffat någon bättre kille. He's amazing (:
 
Sen gick vi till killarna för att kolla lite fotboll på TVn och Elin frågade om jag inte ville va med tjejerna och festa. Eftersom jag också skulle vara typ chaffis inatt så tackade jag först nej men så kom vi på en lösning genom att hämta bilen jag skulle kört hem på natten redan på kvällen så vi gjorde så istället. Sen skjutsade Joakim mig tillbaka in till stan så satt vi uppe i lägenheten och drack och spelade "Så det kan låta", hur kul som helst. Sen vid tolv-snåret drog vi ut på krogen. Fick se tre nya ställen och vi hade väldigt kul.
 
Joakim kom och hämtade mig efter att han hämtat sin syster från bröllopet hon var på. Så åkte vi inom Max och hämtade hem mat. Tryckte mat i hela huvudet när vi kom hem sen gick jag upp och somnade. Sovit lite oroligt nu på förmiddagen och vaknat vid några tillfällen men ändå legat kvar i sängen hyfsat länge.
 
Söndag idag och jag tror väl inte vi har några större planer för dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0