Sun is up, move your body!

Igår bjöd på en myskväll. Gjorde varma mackor och svampstuvning för att få lite mättnadskänsla i magen sen hade jag dukat fram räkor, kex, frukt och olika ostar. Vi tittade på "now you see me", den var lika bra andra gången som när vi första gången såg den på bio (: Så vi hade det mysigt.
 
 
Idag vaknade vi innan klockan tio för Joakims telefon ringde. Gick upp och åt lite frukost tillsammans sen tog jag på mig bikinin och gick ut och la mig vid poolen i nästan två timmar. Gick in och pussade lite på min man innan jag gick ut och la mig en timme till i solen. Så nog har det varit en fin dag idag också (:
 

Kommentarer
Postat av: L.

Danke. Har väntat på denna efter du skrev om den efter bio besöket ^^ Inte orkar gå in och kolla om det fanns bra kvalite, var dag, så tackar :D Nu ska jag också titta på den :)

Svar: Gör det men den version vi tittade på var en extended och den var felklippt men om du tar en normal tror jag de går bra :D Filmen är riktigt bra! :D
mysaansvensson.blogg.se

2013-08-25 @ 01:31:15
URL: http://kornoholic.blogg.se
Postat av: L.

Jo jag såg bland kommentarerna, så jag valde den som var under den :) så jo, den var bra :)

Svar: Okej (: Har du sett den eller ska du se den?(:
mysaansvensson.blogg.se

2013-08-25 @ 12:24:40
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0