Lördagen 21 December.

Jag har lyckats vända mitt dygn så anpassat till mitt arbetsschema att på fredagkvällen halv elva, trots lite alkohol och ett gäng killar att dricka med gick jag in och la mig i sängen. Jag somnade med kläderna på trots jag låg under täcke sen hade jag en katt bredvid mig, blev ganska varmt. Vaknade upp vid tolv och svettades typ ihjäl. Var pigg, sen kunde man inte somna om igen för killarna körde allsång i vardagsrummet i typ två och en halv timme, mellan skönsång & joddlande hördes också extrema skrattanfall så dem hade ju kul iallafall :D
 
Imorse ringde larmet vid elva, kom ändå inte ur sängen förrän typ ett. Tog på mig kläder sen åkte jag till Birsta City för att köpa julklappar. Hittade det jag skulle ha till mellan syrran och sen räknade jag upp Joakims julklappar och sa till mig själv att det räcker gott och väl. Jag har väl hakat upp mig på att han sagt att han är super nöjd med de han köpt till mig att jag vill överkompensera, men nej detta räcker. Sen hoppas jag bara att han också blir nöjd med det han får! (:
 
Var inne på Delicato outlet'en och köpte en glögg där med smak av chokladboll, ja det var årets första inköpta glögg och jag hoppas den är god också. Köpte en längd Budapestbakelse också, något jag cravar tack vare mamma introducerat det till mitt liv hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0