Onsdagen 11 December.

På lunchen idag passade jag på att dra in en sväng på Vero Moda och hittade då en enkel svart klänning med trekvartsärm, det får bli min klädsel till morgonkvällens julfest med jobbet. Verkade som de andra tjejerna i gruppen skulle ha klänning då kan jag inte va sämre (;
 
Efter jobbet blev jag avlämnad för att snabbt igen bli upphämtad av Joakim för att åka och äta middag hos hans föräldrar. Blev några trevliga diskussioner och god mat. Joakim spontan bestämde sig för att kolla på Hobbitfilmen ikväll på bio, jag däremot värdesätter min sömn otroligt mycket så jag stannade hemma. Har en lång dag imorgon med julfest efter jobbet så då kan jag vila ikväll ist. Plus att jag tror jag hade somnat i biosallongen om jag hade valt att följa med och de är inte riktigt värt pengarna då (;
 
Mattehjälpen jag bett om har inte blivit given så jag har inte kommit någonstans. Känner små panik. Jag kan väl inte det här med matte då ): Blir ledsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0