Onsdagen 18 December.

Tiden bara springer iväg, halva veckan har gått och det är nu bara två dagar kvar till helg. Nice! Vi tog en liten eftermiddagsfika hemma hos en av kollegorna idag, hur mysigt som helst och hembakat är ju så gott! :D 
 
Tog samtal helt själv idag så det känns som man är på rätt väg, och det är framåt. 
 
I helgen tänkte jag väl åka och köpa de sista julklapparna. Har ju näst yngsta systern kvar och någon julklapp till att köpa till Joakim. Sen får de vara nog! (;
 
Ligger redan i sängen, helt slut idag. Kände nästan att jag skulle kunnat somna på vägen hem från jobbet så det var ju tur de inte var jag som körde bilen idag utan jag fick skjuts. Tänkte se klart de sista avsnitten från andra säsongen av BBT nu innan jag somnar.. Todeloo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0