Back in Egypt!

Konstigt nog så gick det tårfritt inatt, kan det vara för jag gjort mitt beslut och att jag vet att jag snart kommer komma hem igen? För det gjorde lite ont i magen innan jag skulle åka. Jag börjar kanske bli lite hårdare utan på.
 
Nåväl, pappa körde mig till Kastrup och jag var så himla trött så jag somnade flera gånger i bilen. Kände mig dum mot pappa för att han kör mig och jag somnar, bra sällskap jag är då! Mellansyrran var också med och hon sov hon också haha. 
 
Kom av till flygplatsen och jag började arbete direkt då en dam frågade om jag inte kunde hjälpa henne med att läsa siffrorna på hennes biljett för hon inte hade sina glasögon. Min hjälp gjorde dock inte så mycket eftersom vi stod vid fel själv-inchecknings-diskar. 
 
Sen gick jag och checkade in mig själv, lämnade in min väska. Kramade pappa och syster goodbye, tog rulltrappan upp och vinkade hejdå. Gick direkt till min gate och la mig och försökte sova på min väska. Gick inte jätte bra men men.
 
Försökte sova på flyget också men fanns ju skrikande ungar överrallt på flyget. Inte de att jag inte gillar barn men ibland kan dem gärna vara tysta, typ om jag ska försöka sova (; Nej nu känner jag mig elak men ja är man trött så är man (;
 
Efter en fem timmars lång flygresa var vi framme i Hurghada igen. Gick och fick stämpel i passet, hämtade min väska som låg sidan om bandet så jag behövde inte vänta, woop woop. Gick sedan och mötte mina söta kollegor som stod och arbetade. Kramades och pratade lite mellan varven av gäster som kom och skulle ha deras bussnr. Fick sedan åka med en buss och kom av nästan hemma. Släpade hem min väska och mig själv. Har tömt den nästan helt och ska nu slänga mig i sängen. Dö trött ju efter min nio timmars långa resa!!
 
Så här ser min utsikt ut från balkongen, lite skillnad till vädret jag precis lämnat bakom mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0