Freaking awesome day!

Först hade jag IM på Bella Vista och träffade lite människor där som jag hjälpte med vad dem nu behövde. Sen gick jag till kontoret och började skriva in lite bokningar, skrev ett dags program till Kairo eftersom programet inte var ordinarie och därför kunde jag inte använda den gamla mallen. Gick och hämtade mat från Mc Donalds då jag kände mig lite stressad. Hann inte fixa passet i heller så det är fortfarande på visa kontoret.
 
Tog och mötte upp min buss samt Ashmed som skulle med mig. Vi plockade upp gästerna och de första som kom på bussen var härliga skåningar och fy vad jag mådde bra. Jag satt och log i bussen för ingen som helst anledning, eller jo dem var väldigt roliga faktiskt. 
 
Vi åkte till beach hut och spenderade pengar, sen till den lokala basaren för att testa på prutkunskaperna. Vidare för att dofta på goda parfymer och sedan tillverkade jag papyruspapper, eller nja kanske inte riktigt men visade hur man gjorde iallafall.
 
Jag lämnade in mina ringar för att få dem mindre. Dock kunde dem inte fixa det direkt så jag kunde inte få tillbaka ringarna medan jag var där. Eftersom jag skulle till Kairo kunde jag heller inte komma tillbaka och hämta dem. Kom överrens om att dem skulle komma och lämna dem hos mig. Så jag lämnade av gästerna på sina hotell, tog till kontoret för att hämta min pick up lista till kontoret och får veta att det enbart är en buss och Michelle ska köra den och inte jag.
 
Fine! Så jag tog hemåt i en taxi tillsammans med Laura. Jag har fått mina ringar tillbaka och nu väntar jag på att Laura ska bli färdig sen ska vi sticka och äta lite sushi. Vi fann ju de här stället som var lite närmare mitt boende som både hade billigare priset och godare sushi så dit ska vi! Mums..
 
Så imorgon ska jag istället på lite show up på morgonen sen ska jag till kontoret. För hoppningsvis så hinner jag väl till visa kontoret för att hämta passet imorgon. Känns som jag är den enda som inte hunnit hämta tillbaka mitt. Gillar heller inte att inte ha de hos mig själv, men är dock tacksam för att inte vem som helst faktiskt kan hämta det. Har bett två personer försöka men ingen har lyckats. Inte ens springtour agenten. Det glädjer mig på ett sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0