Godkväll.

Så jag åt lite mat, råkade över salta riset så maten knappt gick att äta. Blir att äta nudlar till kvällsmat tack vare det! Nåväl. La mig i sängen och slö kollade lite Hawaii Five-0 och powernapade lite innan jag skulle till kontoret.
 
Mötte upp med min buss utanför kontoret och åkte inom olika hotell på vägen till Giftun. Mötte upp Rebecka och sedan hade vi vårt lite IM där i de dämpade ljuset. Hade nästan bara danskar på mitt IM jag försökte prata långsamt och bad dem säga ifrån om dem inte förstod. Gick nog ganska bra. Dem ställde många frågor och det gillas! Då vet man varför man är där.
 
Sen blev det en sväng till kontoret för att skriva in lite bokningar och sen tog jag hem med Louise. Medan alla andra går på gym och papas så tappade jag upp vatten och la mig där och kopplade av och läste lite i en bok som inte är så pass bra så jag kan koncentrera mig. Läste fem sidor och minns ingenting av det. Tänkte helt klart på massa andra saker. 
 
Imorgon är det Mahmya för min del därav drar jag inte till papas ikväll, trots karaoke och intresse av att vara där. Behöver sova, min buss kommer och möter mig 07:55 kan va ganska skönt att få sova lite innan dess. Men nästa lördag är jag absolut på för jag är ju ledig på söndagen (;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0