Godkväll!

Efter att ha suttit på kontoret i någon timme så gick jag och Linda hemåt. Jag avvek och gick in på Metro för att handla lite så jag kunde fixa käk. Blev självklart pastaröra vad annars, här kan jag verkligen inte göra annat. Fick knacka på hos Anna och Linda och fråga om dem hade champisar och det hade dem. Sött med grannar man kan låna saker av (;
 
Har tvättat och diskat lite under kvällen och nu tänkte jag krypa i säng. Försöka sova lite, vilket har varit aningen svårt dem senaste nätterna. Jag sover bra det gör jag, det är bara somna biten som är jobbig. Nåväl.
 
Flygplats dag imorgon följt av IM sen ska vi väl gå all in på Viking på kvällen sen ska jag vara liggandes i sängen hela söndagen sen på natten åker jag till Luxor, väntar och ser om det blir en eller två dagar där. 
 
Jag har lite saker och se framemot men jag väntar allra mest på svaren om vart det bär till sommaren. Jag önskar jag hade haft fler tummar så jag kunde hålla dem också väldigt hårt. Jag vill bara en sak. Faktiskt. 
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0