It's final.

Jag fick mitt mail idag. För jag bad dem skicka det till min privata mail då jag faktiskt inte vet vart de skickades. Jag hade redan tackat ja till min tjänst för det var jag tvungen att göra imorse och faktiskt vetat mitt erbjudande sedan vi satt och käkade sushi i förgår ville bara se mitt mail innan jag skrev något om det. Så jag ska faktiskt åka tillbaka till Grekland i sommar, det glädjer mig då Grekland är fint. Hoppas att även detta nya ställe är fint, vet ju att Skiathos är väldigt genuint och det gillade jag i somras. 
 
Jag kan också glädjas att mina ätstörningar lär försvinna. Grekisk mat är ju ganska gott till skillnad från den Egyptiska som jag ännu inte lärt mig tycka om. Därav sushi, mc donalds, pizza hut och nu även omelett!
 
Det som glädjer mig allra mest är att jag ska spendera sommaren med dig! (:

Kommentarer
Postat av: L.

Hur länge är du hemma innan du åker igen då? :)
och who ska du spendera sommaren med? :D

Svar: Jag vet inte ännu men förhoppningsvis får jag en vecka denna gången. Jag vet varken när jag åker härifrån eller när jag ska vara i Grekland, får nog veta de nästa måndag. Håller tummarna på så länge som möjligt i mellan (: Sommaren ska spenderas med hihihihi (;
mysaansvensson.blogg.se

2013-01-25 @ 11:48:31
URL: http://kornoholic.blogg.se
Postat av: L.

Haha mamma har redan skvallrat vem det är ;) *vissel*

Svar: Haha såklart att hon har det (;
mysaansvensson.blogg.se

2013-01-25 @ 18:45:06
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0