Lördagen 12 Januari.

Godmorgon!
 
Jag älskar när man vaknar upp och det är varmt i rummet, ligga under filtar och bara ha det gott. Jag snoozade i två timmar så jag hann att vakna upp ganska pigg faktiskt. Skönt! Nu ska jag snart ta mig an flygplatsen och det var länge sedan sist. Sen är det IM ikväll och det skrämmer mig återigen men jag hoppas det går fint!
 
Sen ikväll ska vi till Viking och festa lite, Ali tar hem så det är ännu en going away party! Lite ledsamt. Det är väl de som är nackdelen med detta jobbet. Vi lever så tätt in på varandra och blir som en liten familj så det blir lite jobbigt när folk ska lämna för andra destinationer eller för att åka hem för diverse anledningar. Nåväl, that's life and sometimes it sucks.
 
Jag är ändå ganska glad fortfarande. Jag har saker att se framemot och jag håller som sagt mina tummar och inom några veckor vet jag väl mitt svar. Sen fyller jag snart år, de är väl mindre nice för jag blir fucking 25 år. Känns som hela livet håller på att passera utan att jag hinner göra något åt det!
 
Fortsatt god helg alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0