Lördagen 19 Januari.

Helt seriöst har jag haft den värsta migränen sedan 2-3 år tillbaka. Klockan fyra imorse trodde jag helt seriöst jag skulle dö. Ögonen var så extremt tunga av smärta och hela pannan värkte. Shit säger jag bara! Jag är dock glad att de var igår och inatt allt detta skedde då jag visste sömnen skulle bli minimal. Idag är jag ledig så har kunnat sova länge vilket behövdes.
 
Har hunnit diska upp halva disken sen blev de fullt i diskstället så tar andra halvan snart. Startat en maskin tvätt och sen tagit en snabbdusch då varmvattnet självklart tog slut. 
 
Läsa lite och titta på serier. Kanske lite öl ikväll men bara kanske. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0