Lördagen 26 Januari.

En liten paus i arbetet så man kan fixa lite käk och andas. Har varit på kontoret en liten snabbis i förmiddags och sen tog jag med mig allt välkomstmaterial och tog till min buss. Plockade upp gästerna på sina hotell och tog dem till flygplatsen. Sen var jag i dep hallen typ hela tiden, och lite utanför och pekade alla åt rätt håll.
 
Sen förberedde man för att ta emot alla gäster från DK också. Tog sedan och sände ena bussen till El Gouna och åkte med den andra till Giftun hotell. Hjälpte dem att checka in på hotellen och svarade på olika frågor till nästa buss kom. Tog emot gästerna sen när allt var klart hoppade jag in i en taxi och tog hem.
 
Nu sitter jag här och funderar på att göra omelett till middag, som vanligt. Eller om jag bara ska värma upp veggrytan från igår och koka ris. Är mest trött och vill bara sova men de får jag kanske göra en annan gång. Ska va på kontoret och möta upp min buss klockan 17.00 som ska ta mig runt på olika hotell. Har IM på Giftun ikväll..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0