Måndagen 21 Januari.

Jag får typ ont i magen varje gång jag loggar in på mailen och ser att jag har något i inkorgen. Fast varje gång är det någon dum reklam. Ska jag vara helt ärlig vet jag inte om jag vågar öppna mailet. Det är egentligen inte så att jag är nervös på de sättet, det är bara att jag är orolig på vad som händer om inte... Fast sen är jag fortfarande kluven och vet inte riktigt vad jag vill. Aaah jag blir galen.
 
Annars? Jag far runt på olika hotell i Hurghada idag. Har hotellbesök till i eftermiddag sen är det hem och äta mat sen ska jag ha IM på ett av våra hotell ikväll. Sen ska jag hem och lägga mig i sängen som vanligt, det är något fel på mig och mina känslor går inte att styra över. Ligger och gråter hela tiden men jag har ingen aning om varför. Känns ganska omoget faktiskt.
 
Nåväl, solen skiner så jag ska inte klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0