Måndagen 7 Januari.

Det blev inte allt för mycket sömn inatt. Hade lite avsluts häng hos killarna. Sen ringde ju larmet ganska tidigt imorse för att det var flygplatsdags. Jag följde med och sa hej hej till Joakim. Blev lite blöta ögon igen, men jag kan inte hantera hejdån även om detta inte var ett hejdå utan ett på återseende!
 
När jag sen skulle ta taxi tillbaka hoppade jag in i en vanlig taxibil vilket flygplatstaxibilarna tydligen inte gillade. Blev bråk mellan taxichafförerna och dem sa att han var terrorist. Jaja take me home tänkte jag. Åkte med en taxichafför som inte kunde sluta prata förrän jag bad honom vara tyst, jag var inte riktigt på humör för att prata med någon random taxichafför. 
 
Gick sedan i säng igen en timme innan larmet för min uppstigning ringde. Haft veckomöte och hotellbesök, ska snart hem och laga middag sen en sväng till kontoret sen hem och sova. Helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0