Söndagen 27 Januari.

Goddagens!
 
Gårdagen blev inte riktigt som planerad men bra ändå. Jag låg i sängen och roade mig med Hawaii five-0 när Michelle pushade mig till att komma till karaokeafton på papas. Laura lovade att sjunga om jag kom dit. Spencer fyllde år och ja de va väl bara att dra på sig kläder lite smink och sen sticka dit (;
 
Rökte lite shisha och drack en öl. Jag och Laura sjöng en låt som jag aldrig sjungt förr så kan inte påstå att de gick fin fint men de va kul. Sen blev de ju vars en tequila för de får man alltid när man varit på scenen. Spencer fyllde sedan år och fick tårta och vi sjöng för honom.
 
Efter att papas bar stängde ner karaoken så skulle jag gå hem för klockan var ändå 1 men nej det fick jag inte. Sanne och Laura ville ha med mig till beachen (papas beach club) så jag fick så snällt följa med. VIP hörna för Spencer så de blev en billig kväll haha (;
 
ps, igår var en sådan kväll när det gick och dansa trots jag var nykter. Vissa gånger går det, annars är jag ju en person som INTE gillar att dansa. Men kul hade vi!! (:
ps2, jag var nykter när jag kom till beachen då jag bara druckit en öl och tequila. När jag gick därifrån är en annan femma! ^^,
 
Tog taxi hem med tjejerna någon timme senare och sen la jag mig och sov ett par timmar innan larmet ringde och jag skulle möta upp bussen. Tog mig till Beach Albatros och hämtade en familj sen mötte vi den andra bussen i marinan och hoppade på båten som tog oss till Mahmya.
 
Det är ingen sol idag, den är gömd bakom molnen och det blåser väldigt mycket så jag kan inte säga att jag är lättklädd och jobbar på brännan idag. Snarare placerad under handduken med alla kläder på haha.
 
Men har en ganska fin dag ändå vill jag säga.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0