Söndagen 6 Januari.

Bowlingen igår var riktigt nice! Visst jag var inge vidare bra på att slå ner alla käglorna men vi hade iallafall roligt. Sen tog vi till papas. Hela Apollo körde karaoke och en avsluts sång och det var en bra kväll! Förutom att jag inte kan hålla tätt men jag är en känslig prick och det är tyvärr min last!
 
Mc Donalds på hemvägen. Sen var det en tidig morgon imorse, larmet ställdes på 8.00 och jag har varit runt på olika hotell hela dagen. Kontorsarbete nu på eftermiddagen men ska snart hem. Kramas lite, hålla tätt och sen ikväll är det avskeds middag på Café Del Mar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0