Torsdagen 24 Januari.

Godmiddag!
 
Så jag slocknade nog ganska fort igår och skönt var det. Vaknade vid sju imorse, mindre okej haha. Sen vaknade jag vill elva tiden och det var ju mer lagom att "gå upp" då. Har dock legat kvar i sängen och kollat på serier. Ugglat lite vid datorn, funnit ett par nya skor jag funderar på att köpa från have2have.
 
Va tycks?
- Jag anser att man inte kan ha för många skor. Har ju ett par nya som väntar på mig hemma som min söta mami köpt till mig. Ni skulle bara veta hur mycket min familj betyder för mig. Dem är ganska awesome ändå!
- Dessa köpte mami till mig! mums.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0