Turn all the lights off.

Efter att ha kommit hem och fått lite mat i magen låg jag med huvudet på kudden och såg klart på hawaii five-0 som jag började med när jag lagade maten. Sen hade jag fått uppdrag att köpa färg till skrivaren samt ta lite bilder. Så jag tog på mig kläder och gick ut, hör en liten smäll och en restaurang släcker ner. Tänkte "Stänger dem redan". Sen inser jag att hela Sheraton road också är svart. 
 
Kommer ner till gatan och ser att Bella Vista lyser upp men mycket mer är inte upplyst. Går förbi Mobinil för att titta om dem hade lyse men icke. Alltså kunde jag inte fylla på min internet stick, mitt internet tar snart slut och de wifi som fanns här i början fungerar inte längre. Trist men sant.
 
Jag tog en taxi till Sekalla square för att ta mig till datorbutiken. Köpte färgen och gick sedan hem längst med de mörka gatorna. Vissa butiker hade faktiskt belysning och ju närmare sheraton road jag kom desto mer belysning tändes. 
 
Gick inom kontoret för att lämna färgpatronerna sen fick jag och Louise lift med Anna. Tanken är väl att ikväll dra till Viking och quiznighten ändå. Egentligen har jag ingen anledning att säga nej. Jag har fått en ordentlig sovmorgon imorgon innan flygplatsen..
 
Så om man skulle fixa sig lite ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0