Vill att det ska vara måndag.

För på måndag får vi troligen våra svar. Jag har ju inte tänkt så mycket på det förut men Louise var lite nervös över det sen smittades Julia och nu jag. Jag vet inte vad som sker och kan inte riktigt släppa det heller. Fast jag försöker då det inte blir bättre att älta över det när jag ändå inte vet något förrän tidigast på måndag. Jag vet väl förhoppningsvis i veckan som kommer, om jag ska ut igen eller om jag ska avsluta min resa efter denna destination..
 
Det har varit en bra säsong här i Hurghada, har haft ett väldigt bra team runt om mig och det har varit pricken över i:et. Men jag kan väl erkänna att jag just nu inte är i toppform och det gör tyvärr att man ibland vill åka hem. Men alla downar ibland, det är bara vänta på de som lyfter en upp igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0