It's killing me softly.

Jag hade visst fel inatt när jag skrev att vi inte skulle vakna så tidigt som larmet var ställt. Gick upp ur sängen vid klockan tio. Vaknade dock med extremt ont i nacken och det håller fortfarande i sig. Jag vet inte riktigt hur jag sovit inatt men jag hoppas jag lyckas sova bort det också. Blev lite bättre med en varmdusch och lite bättre efter att  Joakim dragit en massagestav längst med nacken (känns fel och skriva massagestav men det är ju faktiskt det de var). Har iallafall varit och handlat, tittat på tre avsnitt av white collar för vädret tillät inte solning idag heller. Sen har jag fixade jag mat när Joakim kom hem och nu ska jag bara ta det lugnt och vila nacken resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0