Onsdagen 24 Juli.

Igårkväll mötte vi upp några av Joakims kompisar för att dra ner mot båthamnen för att bada bastu. Joakim fick pusha mig lite för att följa med. Eftersom att jag vägrar att bada kände jag att de va onödigt att följa med och basta, men tillslut så gav jag med mig och följde med. Måste nog erkänna att när man bastar så ska man nog bada också, men jag kan verkligen inte. Så de blev kanske lite som att åka på bilbingo och man inte har en tuta på bilen. - Nej jag ska inte låta negativ, de va kul också. Sen fick jag ju super goda muffins av Elin. Och på vägen hem hade jag filt på mig utanpå tjocka lager med kläder, Joakim känner mig bra som tog med den, efter all värme från bastun blev de lite kallt utanför. 
 
Kom hem och har ätit lite chips med dipp, och även lite morötter med dipp. Vi har bestämt att om vädret tillåter (så som de är sagt att de ska) så ska vi möta upp folket imorgon igen vid oxviken för lite strandhäng. Så nu tänkte jag väl säga godnatt och krypa under täcket och försöka sova lite. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0