Tisdagen 23 Juli.

Hej mitt i natten! Nu kommer jag väl ha ännu svårare att somna, jag får sådan extrem ångest och vet seriöst inte vad jag ska ta mig till. Tur då för mig att jag har världens bästa pappa som försöker göra allt för att hjälpa mig. Så nu är jag i de där stadiet då jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Vill nog mest bara skrika faktiskt. Jaha och vad är hennes problem då tänker nyfiknahuen, tyvärr kan jag inte dela med mig...
_____
 

Så till något roligare då. Vi åkte och hämtade Joel sen åkte vi in mot stan för att handla lite. När vi kom tillbaka så mötte vi upp Matte vid någon grill en bit ifrån Joakim så startade vi elden och grillade lite korv .När korven var färdig så satte vi lite mer fräs på elden så vi fick värme också. De va mysigt och inte alls så farligt kallt, kan vara för jag hade leggins och joggingbyxor över det, jag hade linne, en långarmad tröja och en hoody över det samt en skinnjacka utanpå. Och en sjal... Samt en eld som värmde framför mig. Otur att allt stinker rök nu bara. 
 
- Blev lite bilder ifrån kvällen och fler kommer nog senare.. Nu ska jag försöka sova, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0