En skön start på veckan.

Vaknade vid tio när man morbror ringer och väcker mig sen snoozar jag vidare en timme. Började läsa några sidor i sängen tills magen började åska, gjorde lite brunch. Mannagrynsgröt och en ostmacka. Gjorde ett glas vitaminvatten, tog en filt och min bok sen gick jag ut och satte mig i solen en liten stund. Så det har varit en ganska skön dag, kan hoppas på lika fint väder imorgon också. Då kan jag jobba lite mer på min bränna (;
 
Även beställt lite kläder igår och idag, hoppas på snabbleverans och att storlekarna jag valt passar bra till min kropp också. Håller mina tummar hårt.
 
Nu är jag frusen av mig så drar ullfilten runt mig och lägger mig ner i sängen och kollar på Castle. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0