Godnatt!

En lugn kväll. Jag testade vattenpipan och tror nog dessa shisha steam stones fungerar bra. Fått lite mat i magen också sen blev det lite serier samt chips med dipp. Och nu ska jag väl försöka släcka ner och slappna av så jag kan somna innan klockan passerat ett. Sover så otroligt dåligt nu för tiden, rullar runt och vaknar hela tiden.
 
Imorgon har jag lite ärenden att uträtta sen ska jag även försöka hinna med att besöka både morfar och farmor samt ringa och boka en tid för bilen hos peugeot så jag kan få allt färdigt för en ombesiktning av bilen. Lite ärenden på tisdag också sen är jag helt och hållet redo för att onsdagen kommer..
 
Just a few more days and then he's finally here! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0