Hihi, snart så!

Bara en natt kvar att sova själv sen får jag äntligen sällskap igen (:
 
Efter att jag ätit lunch så satt jag med datorn framför mig ett tag, lyssnade lite på musik och började plocka undan lite på rummet. Sen åkte jag ner till byn med syrran, hämtade paket på "pressbyrån" och sen åkte vi och handlade lite på Netto. Fått hem saker så vi kan äta tacos imorgonkväll. Åkte sedan inom stugan för att se hur de såg ut, inte varit där på typ hundra år. Gräset var ju ganska högt så ska försöka hinna dit imorgon förmiddag och klippa det samt sätta igång värmen i huset för de va ju ganska kallt..
 
Håller på att tvätta lite nu också så jag inte har massa smutstvätt liggandes, sen ska jag väl fortsätta städa. Känns som jag inte kommer någonstans med städningen, blir bara värre efter alla försök till rensing av allt gammalt. 
 
Nu ska jag åka och träffa denna sötnos igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0