Lördagen 8 Juni.

Igårkväll sminkade jag fram ett ansikte och plattade mitt hår lite med min nya platttång sedan gick jag ut och drack i festhuset tillsammans med syrran & brushan samt några vänner till dem. Det var faktiskt ganska så trevligt och antagligen något sånt break jag behövde från vardagen. Lite alkhol och shottar var bättre än att ligga i sängen och tänka på alla dåliga saker som inträffat den senaste veckan eller två. 
 
Jag gick in vid ett tiden, åt en korv med bröd och sen la jag mig och sov med musik igång. Vaknade vid halv fem-fem tiden och var sedan vaken fram till åtta utan mycket sömn. Först när larmet började ringa imorse var jag för trött för att gå upp. Drack ett glas vatten med resorb vid åtta bara för att inte bli bakis. För det blir jag ju för ingenting alls. Hade nog kunnat va nykter en hel kväll och bara se fulla människor och ändå vakna upp och va mest bakis av alla, hade inte alls förvånat mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0