Torsdagen 13 Juni.

Nu är det svensk sommar, regnet bara öser ner. Med ens så försvann min energi totalt, ögonen har bara velat stänga sig enda sedan jag vaknade och gick upp idag. Men jag säger nej och tänkte läsa några kapitel ur "Den du inte ser", första boken ur Mari Ljungstedts serie om Krimnalkomissarie Anders Knutas.
 
Idag ska jag även leta fram kläder till helgens släktträffar. Vi har ju blivit bjudna på Studentfest & 50års fest imorgon hos familjen Johansson, hur trevligt som helst. Sen på lördag har det blivit dags att gå på begravning i Danmark, kampen mot cancern förlorades och vi är ledsna. Även om jag nog inte riktigt förstått vad som hänt ännu, känns alldels för overkligt. Du kommer vara saknad, men alltid vara i våra hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0